Ens presentan una reclamació per l'empresa LOGITRAVEL, la consumidora va tenir que anul·lar un viatge a EEUU, el 17/01/2022 per donar positiu amb covid. (dues persones) només ella positiu covid. També va contractar l’assegurança de viatge (INTERMUNDIAL).
la resposta ha retornar l'import del viatge ha estat negativa per la consumidora, per part de l'aseguradora,i de LOGITRAVEL, ja que li diuen que el test de fàrmacia no és vàlid, encara que presenta un certificat del seu cap, confirmant que pateix covid.
Us heu trobat amb alguna reclamació similar?
Té dret la consumidora a reclamar la devolució dels diners, ja que va avisar amb temps a l'empresa LOGITRAVEL?
La reclamació ha de ser per l'Agència de viatges o per l'asseguradora?
També us voldria demanar si teníu el contacte de reclamació d'aquesta empresa LOGITRAVEL.
Bon dia,
Ens presentan una reclamació per l'empresa LOGITRAVEL, la consumidora va tenir que anul·lar un viatge a EEUU, el 17/01/2022 per donar positiu amb covid. (dues persones) només ella positiu covid. També va contractar l’assegurança de viatge (INTERMUNDIAL).
la resposta ha retornar l'import del viatge ha estat negativa per la consumidora, per part de l'aseguradora,i de LOGITRAVEL, ja que li diuen que el test de fàrmacia no és vàlid, encara que presenta un certificat del seu cap, confirmant que pateix covid.
Us heu trobat amb alguna reclamació similar?
Té dret la consumidora a reclamar la devolució dels diners, ja que va avisar amb temps a l'empresa LOGITRAVEL?
La reclamació ha de ser per l'Agència de viatges o per l'asseguradora?
També us voldria demanar si teníu el contacte de reclamació d'aquesta empresa LOGITRAVEL.
Salutacions i gràcies.
Fina Viñas.
Omic Sant Esteve Sesrovires.