Ajuda amb una reclamació LOGITRAVEL

Bon dia,

Ens presentan una reclamació per l'empresa LOGITRAVEL, la consumidora va tenir que anul·lar un viatge a EEUU, el 17/01/2022 per donar positiu amb covid. (dues persones) només ella positiu covid. També va contractar l’assegurança de viatge (INTERMUNDIAL).  

la resposta ha retornar l'import del viatge ha estat negativa per la consumidora, per part de l'aseguradora,i de LOGITRAVEL,  ja que li diuen que el test de fàrmacia no és vàlid, encara que presenta un certificat del seu cap, confirmant que pateix covid.

Us heu trobat amb alguna reclamació similar?

Té dret la consumidora a reclamar la devolució dels diners, ja que va avisar amb temps a l'empresa LOGITRAVEL?

La reclamació ha de ser per l'Agència de viatges o per l'asseguradora?

També us voldria demanar si teníu el contacte de reclamació d'aquesta empresa LOGITRAVEL.

Salutacions i gràcies.

Fina Viñas.

Omic Sant Esteve Sesrovires.

Darrera resposta: Roser Costajussà Castellvell 20/07/2022 - 09:28

3 comentaris

Costajussà Castellvell, Roser

Bon dia Fina, 

Des del meu punt de vista, caldria veure si tot i que el vol va sortir i la disponibilitat de l'hotel, si hi havia alguna limitacio per COVID, ates que s'entent que es una malaltia i si el lloc de desti hi habia alguna restricció aliena a la seva voluntat que li impedis anar-hi.

Com diu la Cristina, es important veure la informacio que li varen donar en el moment de la contractacio en relacio a aquest fet, i si li van informar de la necessitat de presentar PCR o no.

Per tant jo intentaria recopilar be tota la informacio i tramitar la reclamacio tant a LOGITRAVEL com a l'asseguradora. en funcio de la informacio lliurada

Espero haver estat d'ajuda

Minguell Soler, Cristina

Bon dia Fina, 

Arrel de la situació de COVID, s'han anat donat algunes reclamacions similars. En aquest cas, sembla que hi ha dues empreses implicades, Logitravel i Intermundial. Et contesto separadament per a cada una d'elles:

Pel que fa Logitravel, no hi ha un incompliment del contracte. M'explico; Logitravel com a empresa de viatges combinats va prestar el seu servei i entenem que les empreses vinculades a aquest paquet també (l'avió va sortir, l'allotjament estava disponible, etc.). Pel que explica la consumidora, el problema va ser que per motius propis no va fer ús del que havia contractat però no degut a que l'empresa no prestés el servei acordat.

Pel que fa a Intermundial, s'haurien de revisar les clàusules contractuals de l'assegurança que va contractar. Si no disposa d'aquest contracte té dret a demanar-ne una còpia. Al contracte podrà comprovar quines cobertures va contractar i, en cas de que s'inclogui l'impossibilitat de viatjar per ser positiu per COVID, quina indemnització té i quina documentació necessita per acreditar-ho. 

Des del nostre punt de vista, només en cas que l'asseguradora hagi incomplert el contracte es podria reclamar amb ells. 

Atentament, 

Cristina Minguell

Diputació de Barcelona 

Membre inactiu

Gràcies, per l'informació. Farem reclamació a Intermundial. Revisant les clausules demanen un certificat covid- que en aquest cas va ementre el CAP, de Sant Esteve Sesrovires, confirmant el positiu efectuat a una farmàcia de la nostra localitat.  En aquell moment era el que certificava  Covid. tal com van dispossar els serveis de Salud. Així entenc que no li poden demanar un certificat PCR, per covid.