Us adjuntem el post que ha fet la Diputació de Barcelona amb la Berta Aroca pel Dia Mundial de les Persones Consumidores.
Aquesta col.laboració, que forma part de la campanya “Si sembla fake, ho és”, està adreça a joves i adolescents.
La trobareu a Instagram i a Tiktok, us animem a compartir-la també a les vostres xarxes.
Enllaç IG: https://www.instagram.com/share/_0UPOhzbt
Enllaç Tiktok: https://vm.tiktok.com/ZNdeqPV88/
Intel·ligència artificial com eina pel consum
Vull compartir com utilitzo la intel·ligència artificial aplicada al consum.
Com a eina per prendre decisions més responsables com a consumidor poso l'exemple de la compra de la meva taula de paddle surf. Genero un prompt perquè m'assessorés en funció de les meves característiques físiques i necessitats com a principiant i demano generar una llista per ordre de preferència de les 3 taules objecte d'anàlisi. Li demano que motivi la classificació i argumenti sobre les característiques diferencials de la primera en relació a la resta de taules.