General

Avís: Ja us podeu descarregar els elements comunicatius de la campanya del Dia del Consumidor 2021

Aquest any la campanya commemorativa del Dia Mundial del Consumidor de la XLC té per lema "Evita fraus en les compres a Internet", i com de costum, està adreçada a la ciutadania.

Per què em truquen per telèfon si estic a la Llista Robinson?

Aquesta és una consulta recurrent dels consumidors en els serveis públics de consum. Aquest article de EROSKI CONSUMER aclareix per què una empresa pot trucar per promocionar els seus productes o serveis encara que el consumidor estigui apuntat a les llistes d'exclusió publicitària, i què es pot fer per solucionar-ho.

Les cancel·lacions de vols aniran a la via administrativa

Recollim en aquesta entrada la notícia que publica La Vanguardia en la seva edició de 28 d’abril. El diari informa que el Govern d’Espanya prepara una modificació legal perquè les reclamacions dels consumidors a les aerolínies es dirimeixin per la via administrativa en lloc de a través dels jutjats mercantils, tal com passa ara i derivar-los a l'Agència Estatal de Seguretat Aèria (AESA).

Actualització de la política de privacitat

Demà entra en plena aplicació el Reglament europeu de protecció de dades (RGPD). Per aquest motiu, hem actualitzat la part que fa referència a la política de privacitat a l'avís legal de la comunitat.