Taller: "Llei Orgànica 1/2025, de 2 gener (MASC): Impacte en els procediments i reclamacions de consum"

Públic al qual s'adreça: 
Tècnics de consum de la XLC
dimarts
25
10:00h
Febrer 2025
Data de finalització: dimarts, 25/02/2025 - 12:00

Recentment s’ha aprovat la de Llei orgànica de mesures en matèria d’eficiència del Servei Públic de Justícia. Aquesta llei ha introduït canvis en els aspectes formals de les reclamacions de les persones consumidores, tant pel que fa al requisit de procedibilitat administratiu com al requisit de procedibilitat processal.

Us proposen abordar aquestes novetats en un taller conduit per en Francesc Xavier Sánchez Moragas, Cap de Servei de Consum de l’Ajuntament de Mataró. Durant dues hores s’analitzaran les afectacions en els diferents procediments extrajudicials de resolució de conflictes de consum, en el sector de les telecomunicacions, de l'energia, del transport aeri, del transport per carretera, de les assegurances i dels serveis financers, destacant la relació entre les reclamacions i les demandes i el paper dels serveis públics de consum en l'àmbit dels MASC públics de consum, davant dels MASC generals de la normativa civil.

Inscripcions

1
Etiquetes:
MASC
1
Categories:
Formació