Fòrum on els tècnics de consum debaten sobre com s'han de resoldre les reclamacions que els generen dubtes i que permet posar en comú els punts de vista d'altres membres de la comunitat virtual sobre el tema que es debat.
Ens presentan una reclamació per l'empresa LOGITRAVEL, la consumidora va tenir que anul·lar un viatge a EEUU, el 17/01/2022 per donar positiu amb covid. (dues persones) només ella positiu covid. També va contractar l’assegurança de viatge (INTERMUNDIAL).
la resposta ha retornar l'import del viatge ha estat negativa per la consumidora, per part de l'aseguradora,i de LOGITRAVEL, ja que li diuen que el test de fàrmacia no és vàlid, encara que presenta un certificat del seu cap, confirmant que pateix covid.
Hem rebut un parell de reclamacions contra Plenitude aquest mes (Aldro Energía y Soluciones SL), però a les adreces que tenim ens arriben rebutjades les notificacions electròniques:
- clientes@eniplenitude.es
- servicioatencionalcliente@aldroenergia.com
Teniu alguna altre? Heu reclamat algun cop a aquesta empresa?
Es presenta una consumidora que va comprar per un anunci a FACEBOOK, bijuteria a l'empresa " CoquitoBianco", després de molt mesos de reclamacions perquè no arribava la comanda via e-mail, continua sense tenir resposta per part d'aquesta empresa.
He mirat per internet, i no existeix l'empresa com a tal, el que si mires a INSTAGRAM, si que hi ha una pàgina amb fotos on fan la publicitat de les joies, ara també les publiquen a nom de "Cobijoyas".
El bo tèrmic es va establir al Reial decret llei 15/2018, de 5 d’octubre, de mesures urgents per a la transició energètica i la protecció dels consumidors.
Consisteix en la concessió directa d’ajudes destinades a pal·liar la pobresa energètica en consumidors vulnerables, pel que fa a energia destinada a calefacció, aigua calenta sanitària o cuina, denominat bo social tèrmic.
Aquest bo el cobren un cop l’any les persones que beneficiàries del bo social elèctric.
Ajuda amb una reclamació LOGITRAVEL
Bon dia,
Ens presentan una reclamació per l'empresa LOGITRAVEL, la consumidora va tenir que anul·lar un viatge a EEUU, el 17/01/2022 per donar positiu amb covid. (dues persones) només ella positiu covid. També va contractar l’assegurança de viatge (INTERMUNDIAL).
la resposta ha retornar l'import del viatge ha estat negativa per la consumidora, per part de l'aseguradora,i de LOGITRAVEL, ja que li diuen que el test de fàrmacia no és vàlid, encara que presenta un certificat del seu cap, confirmant que pateix covid.