Consulta compra fraudulenta per Internet.
Publicat per Membre inactiu el 11/02/2022 - 09:02
Bon dia,
Es presenta una consumidora que va comprar per un anunci a FACEBOOK, bijuteria a l'empresa " CoquitoBianco", després de molt mesos de reclamacions perquè no arribava la comanda via e-mail, continua sense tenir resposta per part d'aquesta empresa.
He mirat per internet, i no existeix l'empresa com a tal, el que si mires a INSTAGRAM, si que hi ha una pàgina amb fotos on fan la publicitat de les joies, ara també les publiquen a nom de "Cobijoyas".
En aquest casos, és pot fer una denúncia per tal de aconseguir que aquestes empreses no puguin vendre els productes?
He mirat a internet hi han motes opinions d'estafa.
Gràcies.
Darrera resposta: Ferran Riera Termes 11/02/2022 - 13:55
Categories:
Fòrum de Reclamacions
Grups de treball:
Afectacions als consumidors pel coronavirus
2 comentaris
Bon dia Fina,
Jo entenc que aquesta empresa ha incomplert diferents obligacions que té com a venedora. Lliurament dels productes, manca de resposta a les reclamacions...
Per tant, es podrien denunciar aquests incompliments, en principi, amb l'objectiu que possin remei i, potser, amb l'obertura d'un expedient sancionador.
D'entrada, crec que l'objectiu no seria que deixin de vendre. Més aviat, que venguin, però amb totes les garanties.
Salutacions
He tingut algun cas semblant de emrpeses que venen a través de Instagram o Facebook i penso que es una estafa.
La localització es impossible i funcionen amb el pagament per transferencia o bizum. No es garanteix cap dret del consumidor i el pagament es fa abans del atramesa del bé.
Si es fa una denuncia per estafa , es dificil identificar-los.