Contacte reclamacions Aldro / Plenitude
Publicat per Àlex Pardo - OMIC Lliçà d'Amunt el 11/05/2022 - 12:39
Bon dia,
Hem rebut un parell de reclamacions contra Plenitude aquest mes (Aldro Energía y Soluciones SL), però a les adreces que tenim ens arriben rebutjades les notificacions electròniques:
- clientes@eniplenitude.es
- servicioatencionalcliente@aldroenergia.com
Teniu alguna altre? Heu reclamat algun cop a aquesta empresa?
Gràcies per endavant,
Àlex
Darrera resposta: Àlex Pardo - OMIC Lliçà d'Amunt 31/05/2022 - 09:18
Temes:
Electricitat
Categories:
Fòrum de Reclamacions
Grups de treball:
Afectacions als consumidors pel coronavirus
4 comentaris
Rebo del 18-5-022 del mail clientes@eniplenitude.es el següent missatge a una mediacio feta:
Hemos recibido correctamente su correo. Nos pondremos en contacto con usted en un plazo máximo de 2 días hábiles.
Si quiere ponerse en contacto con Plenitude, también puede contactar con nosotros en el teléfono gratuito 900 37 37 63.
Atentamente,
Servicio de Atención al cliente Plenitude.
Ostres, moltes gràcies pel retorn! A nosaltres finalment no ens van respondre...
aquestes son les que tinc jo
servicioatencionalcliente@aldroenergia.com
clientes@eniplenitude.es de aquesta adreça tinc contestes de ells del mes de març
Moltes gràcies Ferran, són les dues mateixes que tenim, però ens han vingut rebutjades les notificacions electròniques...